Desperate Housewives


Desperate Housewifes älskar jag! och visst vill ni veta lite om den!? eller vem försöker jag lura, alla älskar väll serien Desperate Housewies. Nästa säsong kommer nog bli superkul! Eller vad tror ni? Jag menar tidningar har sett dom både Susan ( Teri Hatcher) och Kaitlyn ( Dani Delaney) gå runt i bröllopsklänningar, vad sägs om ett dubbelbröllop? Jag tror nog alla kommer bli överraskade när dom får reda på vem bruden blir! Även jag själv, ja vi får helt enkelt längta & vänta? :)

men får jag säga en sak som jag PERSONLIGEN tror? ni mins väll i slutet där dom skulle gifta sig. Ingen vet ju än vem det är, men kvinnan hade ju iaf en duk eller vad man kallar det, den hära genomskinliga saken, över huvudet. Om ni kollar så ser ni att Susan har den hära duken över huvudet men Kaitlyn går där med långa håret bar. Så det lutar väll sig mest mot Susan, eller vad tror ni? Tror jag rätt?


informationen är från hemsidor jag tar från internet, sedan lägger jag
upp det mest intressanta som jag tror folk skulle läsa mest om.
men för det mesta tar jag infromation som jag skriver på mitt egna sätt.
men är det nått som  verkligen är från mig så skriver jag ju, ''personligen''
eller jag tror nog alla redan borde veta det?

skvaller från; 21 juli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0