Paris Hiltons BFF död!?


Ni har väll inte missat Paris Hiltons nya program ''My New BFF''.. Vem som vill bli hennes nya kompis har blivit väldigt populärt och många tittare har programmet. Men vad jag läste var att i fredags den 3.e juli dog en av kandidaterna, Kat Mckenzie. Helt plötsligt, och dödsorsaken är fortfarande oklar. Polisen verkar dock inte misstänka någon mystiskt med döden, så de lär komma mer info snart. Men jag följer ju detta program personligen och har inte sett denna Kvinna med. Antagligen är det från Säsong 2?.. Eftersom i julas så visades ju my new bff på MTV USA. Dom ligger mycket före kan jag säga.

Skvaller från; 6 juli

vila ifrid!

Kommentarer
Postat av: issa

sv: hehe okej..

hon måste vara ifrån säsong 2 för jag känner inte igen henne!:P

2009-07-23 @ 05:21:40
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0